Παρασκευή 26 Αυγούστου 2016

Εξαγγελία ανεξάρτητης υποψηφιότητας Ζήνας Λυσάνδρου Παναγίδη για τον Δήμο Λευκονοίκου

Για 42 χρόνια τώρα, η ψυχή μου, λεύτερο πουλί, πετά στην αγαπημένη κωμόπολη του Λευκονοίκου, τη γενέθλια γη μου, αλλά και σε όλα τα κατεχόμενα εδάφη μας, τα οποία κουβαλώ μέσα μου, ελπίζοντας ότι θα έρθει το «νόστιμον ήμαρ», η μέρα της επιστροφής στη γη των προγόνων μας, στη γη που πρωταντικρίσαμε τον ήλιο, εκεί όπου είναι θαμμένοι γονιοί και πρόγονοί μας, εκεί που αφήσαμε τα πιο όμορφά μας χρόνια…
Όλα αυτά τα δίσεκτα χρόνια της προσφυγιάς μας προσφέρω με όλες μου τις δυνάμεις, με ανιδιοτέλεια και περισσή αγάπη, σε όλες τις εκδηλώσεις του Δήμου και του Σωματείου μας, από την πρώτη μέρα της ίδρυσής του, μαζί με άλλους φίλους και φίλες, μαζί με τους δασκάλους, τις δασκάλες, τους καθηγητές και τις καθηγήτριές μου, που αποτελούν τα πρότυπά μου, με μόνο στόχο τη διατήρηση της μνήμης, της κουλτούρας, της παράδοσης και του πολιτισμού της κωμόπολής μας. 

Της κωμόπολής μας που τιμούσε τον άνθρωπο, τις τέχνες και τα γράμματα, γι’ αυτό και μόρφωνε τη γυναίκα, γέννησε έναν Βασίλη Μιχαηλίδη, υπήρξε η κοιτίδα του Συνεργατισμού στο νησί μας, ανέθρεψε ήρωες, θρησκευτικούς ταγούς, έναν Άρχοντα Πρωτοψάλτη, λαϊκούς ποιητές, λογοτέχνες, επιστήμονες, εμπόρους και επιχειρηματίες, τεχνίτες και τόσους και τόσες άλλες, απλούς ανθρώπους, εκλεκτούς και εκλεκτές, που κόσμησαν το στερέωμα της οικονομικής και πνευματικής ζωής του τόπου μας.
Τούτη την ώρα, μνημονεύω τους μακαριστούς Δημάρχους μας, τον Μάρκο Σπανό και τον Λυκούργο Κάππα, ο οποίος μαζί με το Δημοτικό του Συμβούλιο με όρισε ως Πολιτιστική Λειτουργό του Δήμου Λευκονοίκου. Τους ευχαριστώ για όσα πρόσφεραν στον Δήμο μας, όπως ευχαριστώ από καρδιάς τον νυν Δήμαρχο Μιχάλη Πήλικο μαζί με το Δημοτικό του Συμβούλιο, που προέρχεται από τα κόμματα ΔΗΣΥ, ΑΚΕΛ, ΔΗΚΟ και ΕΔΕΚ,, όπως και ανεξάρτητους, για το πολυσχιδές έργο τους και την άψογη, θαυμάσια συνεργασία που είχαμε όλα αυτά τα χρόνια για την πραγμάτωση πνευματικών, πολιτιστικών και άλλων εκδηλώσεων. Τους ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη και την τιμή στο πρόσωπό μου.
Ζήνα καθηγήτρια στο Λύκειο Ακροπόλεως

Πιστεύοντας ακράδαντα ότι συλλογικά, με σύμπνοια, όπως γινόταν μέχρι σήμερα, μπορούμε να συντηρήσουμε τη μνήμη του Λευκονοίκου μας μέχρι την ευλογημένη ώρα της Ανάστασής μας, αλλά κυρίως να μεταλαμπαδεύσουμε στις νεότερες γενιές το ήθος, τις αξίες, τις αρχές και τις αρετές που μας κληροδότησαν οι πρόγονοί μας, ανακοινώνω ότι, με βαριά συναίσθηση ευθύνης απέναντι στην Ιστορία μας, κατέρχομαι ως ανεξάρτητη, υπερκομματική υποψήφια Δήμαρχος Λευκονοίκου, στις Δημοτικές Εκλογές του προσεχούς Δεκεμβρίου. 
Σημαιοφόρος στο Γυμνάσιο Λευκονοίκου

ΑΓΑΠΩ με πάθος το Λευκόνοικο και τους ανθρώπους του! Έχω τις γνώσεις, τα βιώματα και το όραμα, γι’ αυτό έχω την πεποίθηση ότι με τη βοήθεια του Θεού θα μπορώ από το αξίωμα της Δημάρχου να προσφέρω ακόμα περισσότερα στην κωμόπολή μου και να την εκπροσωπώ επάξια σε κάθε ευκαιρία. Θα στηρίξω με όλες μου τις δυνάμεις τους συνδημότες και τις συνδημότισσές μου και θα ενισχύσω τις επαφές με όλους, αλλά κυρίως με τη νέα γενιά! Στόχος μου είναι να ενδυναμώσουμε τις σχέσεις μας, και τα νέα παιδιά να νιώθουν περηφάνια για την καταγωγή τους!Το χρωστάμε σ’ αυτούς που πέρασαν και σ’ αυτούς που θα’ ρθουν! Το χρωστάμε στην Ιστορία του Λευκονοίκου!
Ζήνα Λυσάνδρου Παναγίδη, Λευκόνοικο, Αμμοχώστου
μαζί με την αγαπημένη μου φιλόλογο κ. κούλα Παρασκευά από το Λευκόνοικο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου